A megrendelt termékek kiszállítása a a Magyar Postával történik súlyhatár számításával a Vásárló által megadott címre.
A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket.
Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben vagy telefonszámon a regisztrációban megadott email címre.
Amennyiben a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérnie és nem köteles átvenni a terméket. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja és ingyenesen kiszállít egy hibátlan terméket. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
Személyes átvétel: ingyenes
Magyar posta utánvét vagy előreutalás esetén: aktuális postai díjszabás szerint
Csak abban az esetben tudunk felelősséget vállalni a termékek épségéért, amennyiben a futárszolgálat munkatársa előtt megtörténik a csomag tartalmának ellenőrzése.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A MEGRENDELÉS KISZÁLLÍTÁSÁNAK HATÁRIDEJE 2-3 MUNKANAP.
Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató 1. pont alatt megjelölt üzlethelyiségeiben. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Vásárlót. A személyes átvételre munkanapokon 09:00-16:00 óra és szombati napokon 09:00-12:00 óra között kerülhet sor azt követően, hogy Szolgáltató értesítette Vásárlót arról, hogy megrendelése átvehető.
Személyes átvétel 7700 MOHÁCS SZABADSÁG UTCA 24/B üzletében. Ez az átvételi forma ingyenes, ám vélhetően hosszabb átvételi határidővel kell számolni. Az átvétel időpontját minden esetben e-mailben írásos formában egyeztetik a Tisztelt Vásárlóval az áruház munkatársai, ám a kiszállítás határideje ebben az esetben sem haladja meg a 14 napot.